fredag den 20. januar 2012

Hvor fører det hen?

Indtil videre er jeg ikke kommet udover "teknikstadiet" - det handler mest om at få skidtet at fungere - det handler mere om rent praktisk at få lavet en stack i Delicious, end hvad stacken så kan bruges til. Det er spændende nok- masser af frustration, når jeg ikke kan få det til at fungere - små sejre, når det egentlig lykkes (Ries vejledninger kan ikke roses nok) - men jeg er endnu ikke begyndt at have overvejelser over, hvordan teknologierne kan bruges i vores arbejde

1 kommentar:

  1. Jeg har undret mig over det samme (Stacks). I den gamle delicious var der en funktion, der hed "Bundles". Jeg tror, "Stacks" er en afløser for denne, altså en måde at bundte flere tags indenfor samme emne. En form for "overkategori".

    Og med hensyn til teknikstadiet, så ser det da ud til, at du er ved at vinde godt frem på slagmarken ;)

    SvarSlet