tirsdag den 17. januar 2012

Oprettelse af blog

Det var ikke så lige til for mig at få oprettet min blog. Jeg er tvivl om, at jeg har valgt et korrekt layout. På et tidspunkt gik det i selvsving, og jeg fik en fejlmeddelelse op hele tiden, så jeg endte med i frustration at slette den første blog, jeg havde oprettet og starte forfra. Jeg forsøgte slavisk at følge undervisningsmaterialet, men ligesom Rie oplevede jeg også, at der var nogle uoverensstemmelser mellem undervisningsmaterialet og programmet - der var et par indstillinger, jeg ikke kunne finde

4 kommentarer:

  1. Jamen den ser sørme da flot ud, din blog, mere farverig end min...

    SvarSlet
  2. Jamen tju-hej hvor det går - vi er allerede i gang med kommunikere - netværke

    SvarSlet
  3. Det er rigtigt, at Lek2R materialet er ude af trit med Bloggers nye ændringer.
    Ændringerne er så nye, at der endnu ikke er tutorials på YouTube, så de, der ligger i materialet er ganske rigtigt forældede.
    Èt er sikkert, inden dette kursusforløb er færdigt er der nye YouTube tutorials, men det hjælper selvfølgelig ikke jer lige nu :)

    Din strategi med at slette og starte forfra, kan jeg kun bekræfte. Der er ingen grund til at fedte sig for langt ned i rettelser. Kassér og start igen, er slet ikke nogen dårlig strategi.

    Mht. udseendet, er der ingen grund til bekymring. En smart ting ved blogs er netop, at du kan lege med layoutet lige så tosset, du vil. Indholdet ændrer sig ikke! Både tekst og billeder vil blive bibehold, når du skifter layout.

    SvarSlet
  4. Det er en fin blog du har fået lavet - jeg elsker enkle, klare designs :).

    jeg kan også se at du er startet på LibraryThings. Det er noget af det næste jeg vil kigge på. Meen det bliver nok nogle lidt andre genrer jeg er ovre i :).

    SvarSlet